Pages

Wednesday, May 18, 2011

Hello?

Hai semua!

Say hello to my new template. Kena tukar template yg tulisan besar2 sikit la kan. Maklumlah dah tua, so kena la bg tulisan jd besar supaya boleh baca. Dan ruang entri yg besar. Sekali pos gambar hah amik kau nampak segala bulu hidung & jerawat ofkos. Dan template baru yg menandakan [InsyaAllah] pemilik blog akan lebih aktif blogging, atau dlm erti kata lain, lebih aktif membebel seperti entri2 sebelum ini. So baca lah bebelan saya jika rajin. Kalau taknak baca tak payah baca.

Disini saya ingin memohon maaf kerana sudah lama meninggalkan blog. Saya busy dgn research study saya for the past 10 months (busy la sgt mmg tipu ar kan). Alhamdulillah kajian saya dah selesai, saya sudah menghabiskan pengajian saya, jd saya nak ucap terimakasih kepada semua yg telah mendoakan kejayaan saya selama ini. Thank you muah muah you guys are so sweet. Minta maaf pd siapa2 yg saya pernah bg sms ugut "I want to quit this study"... sebab itu adalah ugutan main2 saja. Saya adalah seorang yg akan menghabiskan sesuatu yg saya mulakan, dgn izin Allah, walau susah macam manapun perkara itu. HELL YEAH I'M NOT A QUITTER OKAY.

So kepada semua orang kat luar sana yg sedang struggling your master/PhD studies, all the best okay. Berusahalah sehingga ke titisan darah yg terakhir. Jgn lupa doa pd Allah dipermudahkan segala urusan. InsyaAllah berjaya. Study postgrad ni bukan mcm undergrad, so kena kuat semangat, nangis sikit2, chill2 dan kuat lg. You can do it! Eh nnt la I buat 1 entri tentang macammana nak lalui postgrad study. Taknak cakap banyak kat sini.

Ok la setakat itu sahaja untuk kali ini. Tunggu my next entri untuk bebelan Kmar yg seterusnya... (^_-)

7 comments:

FarHa said...

so, kembali menulis?? heheh jom2~ I plak yg duk mls2 nak menulis hahah~

~Kmar~ said...

takpe kita tukar tmpt kih3. smntara tgh cuti aktif la. nnt dh start kerja mmg kena pandai cari ms utk blogging kan kan kan.

Syafrizal said...

hehe bersabarlah ye... mesti awak boleh punya

Cikli said...

template yng comei

~Kmar~ said...

@syafrizal - insyaAllah :)
@Cikli - tq :)

ihsan_huhu said...

fullamak. boleh r kawen pasnih

~Kmar~ said...

@ihsan_huhu -insyaAllah :)