Pages

Tuesday, September 15, 2009

Puasa Dan Tapi

Wabak penularan 'berbisa' di kalangan masyarakat sekarang...

Puasa, tapi tak solat 5 waktu.

Puasa, tapi tak bayar zakat.

Pergi solat terawih setiap malam, tapi solat 5 waktu tak cukup.

Hmmm. How?

6 comments:

FarHa said...

perkara biasa tu kmar...kekdang kite nampak jekk puasa..padahal enth2 tak puasa...

tp tang tu kite kena usnu zhon...iaitu bersangka baik...so hati pon sonang hehe

ihsan_huhu said...

puasa tp usha beyoncé nyer konset woho!

Cik Kmar said...

farha: cnth nya adalah pmpuan xle pose, tp pretend cm pose dpn org rmai sbb tpakse. lapor seyh. (-_-)
ihsan: xpe beyonce je. hak3. :p

FarHa said...

waa kalo pompuan tak leh pose tak pe..kena sembunyi...tp hakikatnye kalo kite tak leh pose..kite tak leh nak mkn mcm hari2 biase..kite kena berpuasa mcm biasa tp puasa kite tu sah...cume kalo tak thn sgt baru laa mkn sekdr ilang lapar...hehe tu yg saya tahu la...skdr berkongsi pendapat...

erina_z said...

ada kawan erin ni lagi pelik:

strong alcoholic drinker, tapi semayang 5 waktu cukup. how lah?

Cik Kmar said...

erin: kwn erin to confuse dgn diri sendiri. huhu~