Pages

Sunday, August 23, 2009

This Blog

From your point of view, what should I do with this blog?

No 1- Close it. Quit writing. And delete all the posts. I don't think that people are reading my blog. This blog is nothing.

No 2- Quit writing. And just leave this blog like this. (I don't like this one)

or

No 3- Making my blog private. So that only certain people can read my blog. Lately I'm not quite comfortable to expose my life to so many people as my network is getting bigger and wider. Not all people are honest and can be trusted like our close ones.

So, what should I do? I feel like giving up blogging already....

9 comments:

FarHa said...

salamm kmar..mcm ada mslah je...

Cik Kmar said...

no la xde mslh pn. tp rs cm xworth menulis blog klo xde org baca tau. buat penat je hihihi.

RAJA SIBER said...

Jangan giveup la.. siapa kata tak ada org baca & mana kmr tau tak ada org baca.

teruskan..jika belum ada bahan rehatlah dulu.. pastu dah ada bahan menulis balek.. ramai yang membaca..percayalah

RAJA SIBER said...

Jangan giveup la.. siapa kata tak ada org baca & mana kmr tau tak ada org baca.

teruskan..jika belum ada bahan rehatlah dulu.. pastu dah ada bahan menulis balek.. ramai yang membaca..percayalah

FarHa said...

sokong raja siber...dont wory laa kmar...sy jadi pembaca yg setia cume kekadang tak tahu nak komen pe hehe...

ihsan_huhu said...

aku rs ko kne convertkn blog ko jadik mangga ke ltrk gamba modelhot2 n gossip

hhahaha

Cik Kmar said...

hak3 ihsan. bgus cdgn ko. stgi aku buat blog aku jd blog hiburan k. mmg ari2 org msuk stgi. lol. :p

NuU said...

eh kmar jgn tutup..aku slalu jek baca blog ni senyap2 (mcm stalker plak bunyi)

those insights n advices, keep em coming! some of ur posts really hit close to home, appreciate that :)

-from a silent reader

erina_z said...

keep on writing! :)