Pages

Tuesday, March 31, 2009

The Tag

Tagged by Cik Farha

Jawapan ikhlas daripada aku ye, Hahahaha.


Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:


1. Sebuah kereta mahal seperti Toyota Yaris warna merah yang kecil dan comel. Dan of course kereta automatik dan bukan secondhand. Hehehe. (Viva pun jadi la)

2. iPhone 3G. Handphone aku dah zaman tok kadok dah ok. Nak handphone baru. Maxis nya plan untuk iPhone 3G tak menarik ar. Padahal aku yang tak mampu haha

3. Laptop baru. Sony VIAO pun jadi la. Melampau tu. Kecil hati laptop aku dengar. Kui3.

4. Handbag Coach yang terbaru tu. Tak pun Guess. Ada siapa2 nak sponsor ke?

5. Jam tangan baru. Jam lama dah calar balar. Nak Fossil ke Tag Heuer ke.

Ahahaha.
Seriously materialistic. Kan kan. Kalau anak datuk takpe gak. Ayah aku datuk gak, sebab dia dah ada 4 orang cucu. Hehe

5 ciptaan yang paling disukai: (tidak semestinya melibatkan teknologi)


1. Piramid Gyza
2. Great Ocean Road
3. Taj Mahal
4. Internet
5. Handset

5 perkara yang dibenci:

1. Tunggu sesuatu perkara yang lambat

2. Ditanya soalan yang sama melebihi 3 kali
3. Dipandang rendah
4. Dimarahi depan orang ramai

5. Tidur tak cukup


Aku nak tag 5 orang ye; Nadiah, Kama, Ummu, Abang Arol dan Sabrina. :-p

5 comments:

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam,,,wah .....semoga dapat apa yg diimpikan...

nadxoxo said...

nanti nadiah buat ek.. :P

ihsan_huhu said...

toyota yaris kete mewah ke?

kes2...

Cik Kmar said...

hmm. wishlist yg mngarut je tu.

ok nad buat ye nnt.

ihsan, yaris kat msia kire cm mewah r (utk org xde duit cm aku, ko lain r ko anak datuk kn), dkt 100k gk tu. klo kat aussie tkt yaris mmg xde class kn. huhu.

ihsan_huhu said...

tuh mahal bukan mewah makcik oi

ps: ble lak aku anak datuk nih? lgpon bapak aku xkawen ngn artis ag.. hahaha