Pages

Sunday, March 1, 2009

Laskar Pelangi

Orang tag aku untuk buat benda ni dalam Facebook. Tapi tak kuasa aku nak post kat Facebook, macam cari glamour pulak. Lagipun dalam Facebook aku cam pemalu sikit (bapak penipu besar). OK OK PEMALU BANYAK BUKAN SIKIT YE. Jadi aku jawab dalam blog aku la, EH EH INI BLOG AKU SUKA HATI AKU LA NAK PRASAN GLAMOUR KE TIDAK. Lol.

Here we go!

1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 friends
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. Have Fun!

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?

Lagu Kita (Apakah?)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Bleeding Love (Memang tak tepat)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Obsession (Ngarut lg jwpn nih)

WHAT'S YOUR MOTTO?
Terima Kasih Cinta (Boleh la tahan)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Betapa (Betapa apa? Betapa baiknya ke? Ahaks)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Cinta Mati (Ahahahaha parents aku xkan sangka aku cinta mati)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Apologize (Ye saya selalu berusaha meminta maaf dan memaafkan org)

WHAT IS 2 + 2?
Di Antara Kalian (No comment)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Roman Picisan (Hahahaha org bukan roman picisan ok)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Mestikah Ada Yang Lain (Mestikah ada cara hidup lain yang aku boleh jalani?)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Jatuh Cinta Lagi (Haha gatal2)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Ayat-ayat Cinta (Boleh tahan jwpn ni)

WHAT WILL/DID YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
It's Not My Time (Hahahaha ada ke patut nak kahwin, kahwin je la ni duk fikir2 pulak)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Lepaskan (Lepaskan aku pergi)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Rainbow (Saya sukakan pelangi)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Mengenangmu (Saya tak suka mengenang kisah2 sedih)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Aku Lebih Tahu (Saya selalu terlebih tahu sehinggakan yang saya tak patut tahu saya tahu jadi saya akan sedih tanpa sebab)

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Hampir Ke Situ (Hampir ke mana? Jeng3)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Menanti Pasti (Nantikan aku ye kwn2 ku)

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Laskar Pelangi (No comment)

OK OK dah abis. Saya tanak tag sapa2. Suketi korg r kalau nak buat. Saya tak nak suruh. AHAHAHA.

-Selesai-

5 comments:

kama said...

what do u want right now?
hampir ke situ..

well, i noe tht one
hampir ke..
jeng3
hiks~

Cik Kmar said...

ek kama. hmm. aku pn xtau hampir ke mana tu. haha. hampir ke kubur kot. lol.

Cik Kmar said...
This comment has been removed by the author.
kama said...

lor..jgn la smpai ke situ dulu
aku mksudkn ke lain..
jeng3..
hiks~

Cik Kmar said...

apa salahnye klo btol ahahahaha

btw, ape yg ko mksudkan tu, smpai ke mana (wt2 muke innocent)