Pages

Friday, January 2, 2009

Happy New Year


Happy New Year (Darab 2X sebab ada 2 tahun baru untuk kita)

Oh. Sudah terlambat untuk saya ucapkannya. *Kali 3 lambatnya utk tahun baru Islam*

M'habiskan masa cuti2 akhir tahun saya dgn b'main b'sama anak2 sdare *Yg wpun 4 org sahaja seperti 10 org nakalnya*

Azam baru? Saya rasa malas untuk berazam *Ish teroknya* Tapi saya ada harapan JITU iaitu mahu jadi lebih b'jaya b'banding tahun2 lepas dan mampu ketawa dengan lebih banyak lagi *Doakanlah saya ye*

Saya sekarang m'jadi seorang yg sudah malas utk berperasaan *Kerana perasaan2 terok itu kadang2 meletihkan dan memualkan*

Kpd org2 yg m'jengkelkan *You know who you are* Boleh blah dari hidup saya. HAHAHA. Saya rasa lebih aman skrg.

Sekian untuk kali ini. UPDATES yg tidak m'bawa faedah kepada sape2. HAHAHAHA. :-p

3 comments:

en_me said...

aiseh, dah ader abang gittewww..

Cik Kmar said...

abang baru. bukan laki lg. huhu.

Imron Kuswandi M. said...
This comment has been removed by a blog administrator.