Pages

Saturday, September 27, 2008

Wahai Mimpi Ngeriku

Wahai mimpi ngeriku,
Pergilah dikau jauh dari hidupku,
Jangan pernah kau kembali lagi,
Kerna cukuplah dengan apa yang ku rasa,
Apa yang telah ku lalui,
Sewaktu bersamamu mimpi ngeriku,
Jangan dikau seksa aku lagi,
Aku sudah tidak mampu menanggung lagi,
Betapa aku menyesal kerna pernah bertemumu mimpi ngeriku,
Betapa aku berharap agar aku tidak pernah mengenalimu mimpi ngeriku,
Penyeksaan yang pernah ku lalui dulu,
Jangan dikau buat ku rasai lagi penyeksaan itu,
Walaupun penyeksaan itu sekadar penyeksaan emosi,
Namun itu cukup untuk membuatkan ku sakit,
Dan aku tidak sanggup lagi merasai kesakitan itu,
Pergilah jauh-jauh mimpi ngeriku,
Jangan sekali-kali dikau datang padaku,
Walaupun hanya sebagai mimpi,
Pergilah dikau selama-lamanya dari hidupku,
Dan jangan kembali padaku,
Walaupun hanya sekadar sebagai seorang sahabat,
Selamat tinggal untuk selamanya mimpi ngeriku...

0 comments: