Pages

Friday, September 26, 2008

The Small Reunion


Finally, last Wednesday nite, dapat jgk jumpe sebahagian drpd kwn2 lama MRSM-YT Besut yg sudah lama aku xjmpe. Sudah 2 kali plan bukak pose bersame2 ini ditangguh. Dan alhamdulillah dapat dibuat juge.

Seramai 13 org yg dtg; Aku, Egie, Nabilah, Mimah, Hala, Ajaq, Muaz, Pali Salleh, Che Mad Hazwan, Ibrahim Helmi, Muaz dan Hadi, thanks to all yg dtg. Haha ayat cam aku penganjur aje. Wpun ada sedikit kesusahan semasa mcari tmpt berbuka pose, sume dpt berikan kerjasama dan bersabar, terima kasih terima kasih.

1st trip pnye org yg berupa aku, Ajaq, Egie dan Nabilah pergi ke restoren Chicken Rice Shop yg tletak di Giant Mall, K.Terengganu kire2 pukol 5.30pm. Agak lmbt jgk tu, sbb time tu sume meja dh penuh. So sbb dh 2-3 org dak2 ni kepingin sgt nk mkn kt chicken rice shop ni jgk, jd kami plan la utk tunggu org2 bukak pose abis mkn br masuk restoren tu. So kiteorg masuk restoren tu blk kire2 jam 7.45pm. Sblm tu mmg kbnykn drpd kami bukak pose dgn air, kuih etc la.

The girls (Gemok weh aku dlm gmbr ni, kne diet r cmnih. Haha. LOL)

Kteorg order 2 set yg RM99 pnye, sedap dan lebih drpd ckup sbnrnye. 1 org tmbhn, kteorg gune kn voucher yg TM bg, yg dpt 1 set nasi utk pembelian RM50 ke atas. So itulah care kami mcukupkan bilangan nasi utk 13 org. Haha. Nasib baik Hala ada voucher tu. Dalam set tu, ada menu yg lebih drpd mengenyangkan ok. Ada pai tee, kailan sos tiram, tauhu kicap, bean sprout masak ape ntah, sup ayam, sup utk setiap org, ade ayam percik, ayam bbq dan ayam roasted. Mmg kenyg, aku x abis mkn jgk, penuh perut aku weh.

Sronok jmpe kwn2, bile dh lame xjmpe. Kwn2 ku yg ku jumpe aritu, ada yg dah kerja, ada yg masih belajar, ada yg tgh tunggu kerja dan sebagainya.

Ape2 pon, all the best to all of us ok. Semoga kite dpt btemu lg di masa2 akan dtg, dipermudahkn dlm segala urusan. Amin. Insya-Allah raya nnt and lps2 ni if ada reunion kite jmpe lg okay. ;-)

4 comments:

ihsan_huhu said...

bia btol.. gemok gle ko skang.. hahaha

Cik Kmar said...

hak3. gemok gile kn. tu la psl. nak wat cmne. nnt la aku rajin2 aku exercise la. LOL

kak chik said...

kmar.. sape hok ngan camera besor tuh? dia fotographer ke?

Cik Kmar said...

oh yg kamera besor tu ye. bkn jurukamera la, tp Che Mad Hazwan. die kn suke amik2 gmbo org. hehe.