Pages

Thursday, September 11, 2008

Baju Raya

Baju-baju raya telah banyak dijual di pasaran. Dapatkannya sekarang.


Ada siapa-siapa dari jauh mahu kirim baju raya dengan saya? Sila-sila, sementara saya tengah free sekarang. Saya sendiri pun tidak ada baju raya lagi, sebab yang saya berkenan kain-kain yang belum dijahit, tapi tiada siapa pun boleh mengambil tempahan sekarang. Baju-baju yang sudah siap itu belum ada lagi yang berjaya menambat hati saya. Nampak gayanya beraya dengan baju raya lama ya saya ye.

7 comments:

ihsan_huhu said...

boring r baju2 raye.. duit ry ok r sket

Cik Kmar said...

aku xde duit gaji lg la nk bg duit raye kt org muahahahaha

enche abang said...

comey!! beli baju rayer comey2 gak tau!!

Cik Kmar said...

ala abang baju raye comey2 mahal la. abang la kene sponsor. ;-p

Kujie said...

hehehehe..... tahun depan boleh?

tahun ni dah kirim utk org lain...:p

takut dia nanes mcm tahun lepas tak de baju

Kujie said...

hehehehe..... tahun depan boleh?

tahun ni dah kirim utk org lain...:p

takut dia nanes mcm tahun lepas tak de baju

Cik Kmar said...

haha mama cam kenal je sape yang nangis sbb thn lps xdek baju raye tuh :-p